Najczęściej zadawane pytania

Gdzie można wysłać kwiaty?

Kwiaciarnia Laura doręcza kwiaty i upominki na terenie Krakowa i okolic – do 30 km poza granicami miasta.

Jak można zapłacić za wysłanie kwiatów?

Oferujemy wygodne formy płatności elektronicznych takie jak DotPay lub PayPal – dzięki nim możliwa jest płatność kartą kredytową lub szybkim przelewem elektronicznym.

Ponadto za przesyłkę można zapłacić przelewem bankowym na konto kwiaciarni, przekazem pocztowym lub gotówką w naszej kwiaciarni. Więcej informacji znajduje się w zakładce Formy płatności

Jakie są terminy dostawy?

Zamówienia złożone do godz. 21:00 realizujemy w dniu następnym bądź w innym wskazanym przez Państwa dniu.

Zamówienia z terminem doręczenia w sobotę i niedzielę przyjmowane są do godz. 21:00 w piątek.

Istnieje możliwość wysłania kwiatów w dniu złożenia zamówienia – wymaga to jednak wcześniejszego kontaktu telefonicznego z kwiaciarnią pod numerem (+48) 609 708 244 lub drogą e-mailową: info@kwiatylaura.pl.

Szczegółowe informacje na temat terminów oraz warunków dostawy znajdują się w zakładce Terminy i warunki dostawy

Czy cena zawiera koszt dostawy?

W Krakowie dostawa kwiatów i upominków zakupionych na naszej stronie internetowej jest bezpłatna.

Za dostarczenie przesyłki poza granicami Krakowa pobierana jest opłata w wysokości 30 PLN.

Co się dzieje jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy?

W tej sytuacji skontaktuje się z nim telefonicznie w celu ustalenia czasu i miejsca dostawy.

Kiedy kontakt z odbiorcą będzie niemożliwy, pozostawimy bukiet u sąsiada z prośbą o przekazanie go odbiorcy. Jeżeli ten sposób zawiedzie, kurier pozostawi pod wskazanym adresem wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Jeśli odbiorca skontaktuje się z nami ustalimy z nim termin doręczenia przesyłki – do 2 dni po planowanym terminie dostawy.

W przypadku trudności z doręczeniem kwiatów kontaktujemy się z nadawcą.

Czy nadawca przesyłki kwiatowej pozostaje anonimowy?

Żadne informacje o nadawcy nie są przekazywane odbiorcom przesyłek kwiatowych.

Odbiorca dowie się od kogo są kwiaty tylko wtedy jeżeli podpiszą się Państwo na bileciku z życzeniami.

Dane podane przy składaniu zamówienia służą wyłącznie do kontaktu kwiaciarni z nadawcą.

W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy przesyłka została doręczona?

Po dostawie wysyłamy e-mail z potwierdzeniem na adres nadawcy.

Istnieje możliwość wyboru opcji dodatkowej – SMS z potwierdzeniem dostawy (cena 2 zł), który wysyłany jest natychmiast po doręczeniu przesyłki na numer telefonu podany przez nadawcę.

Jakie są wielkości bukietów?

Zdjęcie bukietu zamieszczone na stronie przedstawia wersję średnią.

W przypadku bukietu z róż cena zmienia się w zależności od długości kwiatów:

  • Wersja „mała”- 40-45 cm
  • Wersja „jak na zdjęciu”- 50-60 cm
  • Wersja „duża”- 70-80 cm.

W przypadku bukietów mieszanych oraz kompozycji wersje różnią się ilością kwiatów oraz dodatków.

Szczegóły znajdują się w zakładce Wielkości bukietów

Czy można zamówić bukiet inny niż pokazane w katalogu na stronie?

Tak. Mogą Państwo zamówić bukiet według własnego pomysłu.

Na stronie internetowej udostępniliśmy kreator bukietu z róż oraz z kwiatów mieszanych.

Kreator róż umożliwia dokonanie wyboru ilości, długości, koloru oraz sposobu ułożenia róż.
Mają Państwo również do dyspozycji kreator bukietów mieszanych w którym określa się cenę oraz podaje wskazówki dotyczące danej kompozycji.

Indywidualne sugestie oraz pomysły możemy także skonsultować oraz przyjąć zamówienie telefonicznie i mailowo.

Czy do przesyłki można dołączyć bilecik?

Tekst życzeń i/ lub podpis można dołączyć wpisując go w polu BILECIK podczas składania zamówienia. Istnieje możliwość wybrania gotowego wzoru życzeń z katalogu umieszczonego obok pola BILECIK.

Czy można wysłać sam upominek? Gdzie znajdę upominki?

Upominki dostarczane są wyłącznie z kwiatami.

Można je wybrać z dostępnych opcji zamieszczonych pod bukietem lub kompozycją podczas składania zamówienia.

Czy nadawca może dostarczyć do kwiaciarni upominek który zostanie dołączony do kwiatów?

Możemy dołączyć do kwiatów upominek doręczony nam przez nadawcę bukietu.

W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie przez internet?

Nie, rejestracja nie jest wymagana.Pozwala jednak korzystać z wielu wygodnych opcji oraz rabatów. Każdy zarejestrowany klient otrzyma zniżkę w wysokości 15% za trzeci kupiony bukiet oraz 30% za piąty bukiet niezależnie od jego wartości oraz czasu realizacji zakupów.

Czy bukiet zostanie doręczony jeżeli nadawca zna tylko numer telefonu odbiorcy?

W takiej sytuacji możemy podjąć się dostawy bukietu, nie jesteśmy jednak jej w stanie zagwarantować. Jeżeli odbiorca poda nam swoje dane adresowe przesyłka zostanie doręczona w podanym przez niego terminie, w przeciwnym razie możemy umówić się na odbiór kwiatów w kwiaciarni przez odbiorcę lub nadawcę przesyłki. Jeżeli dostawa się nie powiedzie, a kwiaty nie zostaną odebrane w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia, uznajemy je za zrealizowane.